Tablo Gezginleri
Şahsen ben bu kitaba başlarken çok önyargılıydım çünkü 3. Kişi ağızından yazılmış bir kitap ama bu önyargımın çok boşa olduğunu gördüm çünkü kitap muazzam bir kitap tablolara girdiklerinde bende sanki onlarla birlikte girdim gamze aydenizin kitapları çok başka ve çok güzel