·269 syf.····Okunma: 04 Şubat 2023 18:49 Bir kitabın yazara ve okura saygısı olmayan dini duygularımızı kutandan ayetlerle kendi düşüncelerini haklı çıkarmak istercesine sayfaları boyayarak kendi dışında gördüğü gerçekleri sert bir ifade ile yazan anlamıyorsun esseksin diyen bir kitap!!!Sayfa 359 arkadaşlar ifade aynen şu " EŞŞEKLER İÇİN GENEL TEKRAR YA DA KİŞİSEL GERİLEYİŞ MANİFESTOSU'
Sadece bu da değil!sayfa 61-62 de tekerlekli sandalyede bulunan ya da baska azası noksan müslüman kardeslerimize de şu sözlerle tekme atarcasına elestiriyordu: " Tekerlekli sandalyelerde yaşayan sakatlara futbol basketbol takımları kurup kupa maçları yaptırıyorlar. Bir kolu,bir bacağı ya da ikisi de olmayanların yüzme sporuyla uğraştıklarını haberlerden izliyoruz.Yamaç paraşütü yaptırılan felçliler! Aklım almıyor? Kimse iç huzuruyla kaderine razı olmuyor. Allah bana bunu layık görmüş, vardır bir bildigi demiyor..." Sen hayırdır kardeşim ya! Bu sözlerle onların yaşam enerjisini nasıl sömürebilirsin! Destek olup, taktir etmek varken: nasıl böylesine acımasız bir üsluple kaderinize razı gelin der gibi tekme atarak bir köşeye itersin...Elime kitabınızı aldığımda kurandan ayetlerimizi görünce,zannettim ki muhteşem bir eser! Senin nezlinde engelli anlayışı bu mudur!!!Hiç bir görme engeli olmadığı halde Kuran’la buluşmayı başaramamış, ama görme engelli olmasına rağmen Kuran’ı Kerim ile bu dünyasını ve ebedi hayatını taçlandıran insanlar da vardır. Aynı şeklide fiziki hiç bir engeli olmamasına rağmen üzerine farz olan namazın tadına varamamış, ama sakat olmasına rağmen namazlarını aksatmadan eda eden insanlarda elbet bulunmaktadır. Şimdi dini açıdan bir daha düşünüldüğünde acaba kim engelli, kim kusurlu, kim eksik! Bir de sizin engelli arkadaşlarımız için sarf ettiginiz sözlerin devamında bakış açınıza bakalım sayfa 62:"kaderimize razı gelip ciddi adamlar olacağımıza,komik aktiviteler yapan zavallılara dönüşüyoruz"... Ben bu kitabınızdaki "oha" kelimesini de gercekten sizin eserinize diyorum. Psikologlar için keçi sakallı tabiriniz, kişisel gelişim kitapları için önü ardı kesilmeyen hakaretler ve daha birçoğu.... Asıl burada "oha" diyerek, incelemede büyük harflerle yazdığım alıntıyı da sizin eserinize iade ediyorum. Sizin gibileri anlamak,size yıkanan beyinlerle kölelik yapmaktır,evet efendim, haklısın efendim diyerek...
Daha fazla yazarak parmaklarımı böylesine eserlere yoramam. Amacım kitap ele ilk alındığında ayetleri görünce,ne güzel bi bakayım diyerek, kanacak arkadaşlara ifadelerinizi tüm gerçekliğiyle yansıtarak,okunmaya değmez olduğunu göstermekti... Hiç bir eseriniz elime değmez,bu saatten sonra... Yazara ve okura saygısızlık yapan birinden tek bir söz daha ne okumak,ne duymak istemem. İçinizdeki okuma aşkların bu ve bunun gibi eserlerle ölmemesi dileğiyle. Keyifli ve huzurlu okumalar arkadaşlar.