·90 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2023 00:00 Kitabı yazan Victor Hugo nasıl da güzel yazmış öyle! Duyguları o kadar iyi harmanlamış ki... Kısa ama gerçekten de son derece etkileyici bir kitaptı. Yazar bu kitapta, idam edilecek adamın o güne attığı sessiz ama acı olan çığlıklarını, sancılarını, acılarını, geride bıraktığı karısı ve annesini, kızını, Marie'sini, masum gençliğini yoğun duygu tasvirleri ve etkileyici betimlemeleri ile bizlere, okuyucuya, sunuyor.
Son olarak, hepinize bol okumalı günler diliyorum...