Puan vermedi·376 syf.··
2023 12. kitabı
#okudumbitti #gecekitapligi #tavsiyekitap Son yıllarda sectigim kitaplardan dolayı kendimi kutluyorum Gece saat 3 ve elimden birakamadan okuduğum iyiki almisim dediğim bir eser Kitap kapağında her ne kadar romantik polisiye yazsada içerik çok farklıydı Öjenizm felsefesine dayalı bir tarikatin ( tarikatı ilk kez bu kitapta okuyup araştırdım) Türkiye dahil tüm dünyaya yayılan kollarını çökerten bir mücadele anlatılmış Kitabi çizsem komple çizmek zorunda kalirdim Bunun yerine 2. defa okunacaklar arasına koydum kitaplığımda Kitap Tanrı'dan gelen mektupla başlıyor Öjenizm dışında tarih , felsefe ve dinlere de değinilmiş Eğer dünyanın en zalim kişisine hiç kimse yardım etmez ve kimse uşaklık etmezse o kişi tek başına ne yapabilirdi ki diye düşündü. Kötüler ve iyiler diye ayırmak yetmiyordu insanları. Kötülük yaptığının farkında olmayan iyiler de vardı mesela. Dini siyasi ve maddi bir güç kaynağı olarak gördüğümüzde aslında bunu yaratıcı için değil dünyevi menfaatler için yapıyor oluyoruz ki bu da gaflettir. "İnsanlar kendi acizlikleri yüzünden diğer insanları sevmezler." Okuyun ve okutturun Kitapla kalın
Sende Tanrıyı GördümW. Grace Tugend · Optimum Kitap · 2014159 okunma
·
80 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.