İnanılmaz bir mangaydı ilk cildi olsun son cildi olsun kesinlikle kusursuzdu okurken bi çok yerde ağzım açık kaldı bi çok yerde aşırı hüzünlendim pek çok duyguyu bana yaşatan bi manga oldu kesinlikle alıp okunması gerektiğini düşünüyorum
ah rita çikolatalı kurabiyem