Puan vermedi·616 syf.····Okunma: 06 Şubat 2023 20:24 Emile Zola dan okuduğum ilk eser. Germinal’ i o kadar üzülerek okudum ki sevdim bile diyemiyorum. Kitapta daha ne olabilir ki dediğim çoğu şey oldu.
Germinal maden işçilerinin sadece ve sadece emeklerinin karşılığını istedikleri bi grev yapıyolar insanlar aç, susuz,odunsuz, hatta üzerindeki kıyafetleri evlerin deki kap kaçağı bile satıyorlar. Ne için aç kalmamak kendi haklarını alabilmek için.
Bu güçlü ve güçsüzün kavgası!!!
Emek verenle iş verenin kavgası!!!!
Emeği sömürmenin kavgası !!!!
Kitabı ağlayarak bitirdim. Kitabın son sayfalarını okurken maden göçüğünde karanlıkta kalan insanlarla , depremde karanlıkta kalan insanları düşünmek bile çıldırtıyor insanı
Deprem bölgesinde olup yardıma ihtiyacı olanlar bir an önce kurtulurlar inşallah