·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2023 19:21 (Okumayanlar için spoiler vermeden anlatıyorum) Merhaba Buz Kırağı 1 Kitabın Yorumla Geldim : Berna Ilgın nin yazarın okuduğum ilk kitabı . Arkadaşımdan tavsiyesi üzerine aldım . Kitap güzel . Kitap çok akıcıdı ve sürükleyici .Kitabı okuyanlar anladı . Kitabı 3 günde okudum.Yoruma geçmeden biraz konusundan bahsetcem: Yirmi numaralı otobüsün üçüncü koltuğunda mı? Evde, okulda ya da işyerindesiniz. Kısa bir mola verdiniz ve pencere kenarında bir fincan kahve içiyorsunuz. Belki de bir arkadaşınızla buluşmak için yola çıktınız. Ne kadar da sıradan bir gün, değil mi? Her şey son derece normal! Hiç düşündünüz mü, ya her şey bir anda altüst olursa? Örneğin, buluşmak üzere yola çıktığınız arkadaşınızın sizinle ilgili gizli bir planı varsa! Ya da bindiğiniz otobüsün en arka koltuğunda, sizi hayatınızın dönüm noktasına götürecek kişi oturuyorsa! Siz her şey akışında gidiyor zannederken, ya kaderiniz üstünüze yağacak buz kırağı için en uygun şartları hazırlıyorsa...Bütün bunlar bir yana, peki ya hayatınızın altı, üstünden çok daha güzelse!Baran Demiroğlu: Sıradan bir gün yaşadığını zannederken kendini cayır cayır yanan bir evin önünde buldu. Alevlerin arasında canının parçaları vardı ama o hiçbir şey hatırlamıyordu. Üstelik önünde de bir benzin bidonu vardı. Hayatı bir anda altüst oldu...Bahar Saygın: İstanbul’un en başarılı adli psikiyatrının kliniğinde staja başladığında her şey son derece normaldi. Ama bir gün kliniğe ailesini diri diri yakmakla suçlanan bir hasta getirildi. Hayatı bir anda altüst oldu...Kitabı arkadaşımdan den duydum merak edip wattpaden ilk 3 bölümünü okudum ve hoşuma gitti . Hemen 1.kitabını sipariş verdim. Kitap mükemmel . Berna ablanın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen harika kalemi var . Kitapta Baran ' ama çok üzüldüm üzümlü kekim. Kitabın bazı yerlerinde şok oldum . Hele ki Baranın eski nişanlı olan Duygu hakkında öyle şeyler öğrendim ki oha bu kadar olmaz dedim . Kitapta beğendiğim yerler oldu,üzüldüğüm yerler oldu . Buz Kırağı 1. Kitap tek kelimeyle mükemmel . Kitabın sayfa 182 - 189 , 251-255, 317 - 321 arası baya heyecanlı bölümler Özellikle 403 -413 bu sayfada tahmin ettiğim oldu . Önce şaşırdım ama Baranın neden bu kadar gizli olduğu anlaşıldı. Kitabı okurken hiç sıkılmadım keyfi alarak okudum . Mutlaka okuyun çok güzel kitap . Açıkacası Buz Kırağı 1. kitabını bu kadar seveceğim bilmiyordum . Duygu ve Baranın ailesin arasında nasıl bağlantısı var ? . Aslında Baran Demiroğlu kim ? ( Bunları cevapları kitapta saklı) 1. Kitap Kitabın sonu çok heyecanlı yerinde bitti . 2. kitabı okumayı büyük bir merakla bekliyorum . Buz Kırağı 1 beklentilerimi karşıladı söylemek gerekirse bu kadar bekletilerimi karışılıcanı beklemiyordum . Açıkçası spoiler olur diye çok fazla bir şey söylemek istemiyorum.Kitap iligili ne söylersem spoiler olur tek diyecem kitap harika . Kitabın kapağı çok güzel . Kitabın adı neden Buz Kırağı kitabı okududuğum zaman anladım . Acayip anlamlıdı " Kitabın bölüm başları ve bölüm araları yoktu onun dışında hiçbir problem yok " Mutlaka okuyun çok güzel kitap . Elimden hiç bırakmadım o kadar harikaydı ki anlatamam.Bir şans verin derim. Anlatacağım çoğu şey spoiler olacak o yüzden alın okuyun . Buz Kırağı 1 kitabı favorim kitabı oldu .Tekrar okucam kitap Tavsiye ederim 9 /10 . Bu puanı verdim neden verdiğimi yorumda var.Kesinlikle okuyun mutlaka .Not : 3 Serlik kitap 1. Ve 2. Kitap raflarda var. 3 kitap Nisan ayında çıkacak / Buz Kırağı 1 kitabını okudunuz mu? Okuduysanız düşünceleriz neler?