kitabın kendi içindeki karmaşıklığı sayesinde bir kitaptan daha soğuyup yarısında bıraktığım bir anım daha eklendi teşekkür ederim okuyup da beğenen arkadaşlarım için büyük bir özveride bulunduklarını bilmelerini isterim çünkü o kitaba sonuna kadar sabredip kafa yormak hiç isteyebileceğim bir şey değil gerçekten hayal kırıklığı üzgünüm.