Puan vermedi·387 syf.··Beğendi
· Kitap şimdilik çok iyi gidiyor. Tüm sınıflarla D sınıfı arasında ayrımcılık yapmaları D sınıfını daha üst seviyelere taşıya bilir. Suzune Horikita çok iyi bir kişiliğe sahip diye düşünüyorum ama insanlarla arası iyi olmadığı için bu iyiliği anlayanlar şimdilik az.