·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Şubat 2023 15:49 Spoiler!!!
Gerçekten tam anlamıyla mükemmeldi. Okuyacak pek vaktim yoktu açıkcası ama arkadaşım sen bu kitabı beğenirsin dediğinde gerçekten beni iyi tanıdığı için şaşkınlığa düştüm. Karakterlere gelirsek Basil hep favorimdi ve Lord Henry'nin hayat felsefesi ne kadar benim gibi olsa da hiç sevmediğim bir karakter oldu. Bilmiyorum belki de suçlayacak birine ihtiyacım vardır ama Dorian'nın günahlarının sebebi bence birazda Lord Henry'nin felsefesinden ötürüydü. Dorian'ı oldukça etkiliyen bir kişiliği vardı ve ondan nefret ettim Dorian'ın kendi fikirleri olsun isterdim. Her ne olursa olsun sonunda bir intikam alınmasını çok istedim ama Dorian en hak ettiği şekilde öldüğü için de içim rahat. Onun dışında gerçekten altını çizdiğim çok yer var ve hepsini buraya yazamadım bile belki de şuana kadar en çok cümlelerin, kelimelerin altını çizdiğim kitap olabilir. Çok sevdim gerçekten ve 2023 de ilk okuduğum kitap olduğu içinde mutluyum. Güzel bir kitapla giriş yaptım zorda olsa ve böyle devam eder umarım.