7/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2023 8. kitabı
Spoii!!! İlk kitabını okurken sanki televizyondan lise dizisi izliyormuş gibi hissettim. Dedim ki olsun belki güzel gider sonlara doğru ama Allah aşkına 21. Yy'de okla vurulmak nedir. Diyelim ki vuruldum, oku çıkarıp havuza atlayıp, kızı kurtarmak ne ya? Her ne kadar söylensem dahi ikinci kitapta Varis ADİN diyerek gezdiğim doğrudur. Birinci kitap serideki en sevmediğim kitaptı. Kitapları sevme sıram ; Kül kelebek>Matem çiçekleri> Kelebeği öldürmek . İkinci kitapta herşey netleşti. Ağzım açık okudum. Birinci kitabı ne kadar gömsem dahi beğendiğim kısımlar vardı. O zaman alıntıyla incelemeyi bitiriyorum . "Ellerimize bak Ada. Ellerimize bak ve bana benim için yaratılmadığını söyle."
1000Kitap
Kelebeği ÖldürmekBeyza Aksoy · Kelebeği Öldürmek · 20214,864 okunma
·
155 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.