Puan vermedi·975 syf.····Okunma: 10 Şubat 2023 23:28 Kitabı okumadan önce filmi izlemiştim çoğu şeyin aynı olacağını düşünmeme rağmen hiç de öyle olmadı. Kitapla film arasında dağlar gibi farklar bulunmakta. Kitap daha ayrıntılı doğal olarak fakat bana göre aşırı sürükleyici ve ayrıca küçük espiriler bulunuyor ancak filmde böyle espriler yok. Kitabı okurken kendimi karakterlerin yerine istemesemde koydum, daha önce okuduğum kitapların çoğunda böyle hissetmemiştim. Bu seri ayrı bir haz özellikle Zümrüdüanka Yoldaşlığı kitabına bayıldım uzun olsa bile çok sürüklüyor.
Konular hakkındaki yorumlarıma gelirsek
Sirius'un ölümü en can alan kısım bence bu Azkaban Tutsağından beri gördüğümüz Sirius Black hep esir kaldı. 12 yıl azkaban, 3yıl evde
daha özgürlüğün tadına varamadan gitti.
Bir başka şey ise Dumbledore'un Harry'i odasında zorla tutup konuşması bence çok Dumbledore herşeyi kısa bir zamana sıkıştırıp anlatıyor. Ayrıca herşeye tepkisiz kalması bana göre sinir bozucu Harry de aynısını düşünüyor (spoiler) Dumbledore bu acıyı biliyor ve tepkisiz kalıyor kardeşi ölmüştü sonuçta. Harry'e gel bana kız birşey demiyeceğim diyor. Bu konuda daha fazla yorum yapabileceğimi sanmıyorum.Kitabı şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum:D