Ehhh
5/10
·472 syf.··
2023 13. kitabı
Açıkçası okuma alışkanlığımı Karantina serisi ile kazandım . Fakat şuan da bana çok saçma geliyor. Beyza'nın kitaplarını okumayı çok sevmem. Bu kitabı tatilde deniz kenarında stand açılmıştı oradan aldım. 3-4 saatte bitti. Kafa dağıtmalıktı fakat sonu biraz gereksiz uzatılmıştı. Bir daha okurum dediğim bir kitap değildi. Fakat hiç sevmedim dediğim bir kitapta değildi. Dediğim gibi ben tatilde kafam dağılsın diye okudum.
1000Kitap
Enkaz AltındakilerBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20227,5bin okunma
·
429 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sürekli karakterlerin bir şekilde geçmiş de bağlantılı olması artık klasikleştikçe Beyza'nın kitapları bana da basit gelmeye başladı ama yeri her zaman çok ayrı olduğu için de vazgeçemiyorum.
Deniz AKKAYA
Gönderi Sahibi
Ben de aynı şekilde düşünüyorum fakat yine de ilk göz ağrılarım hep Beyza'nın kitapları
Bende enkaz altındakileri okudum ve başka kitaplar okudukça Beyza' nın dili çok basit geliyor zamanla