Açıkçası okuma alışkanlığımı Karantina serisi ile kazandım . Fakat şuan da bana çok saçma geliyor. Beyza'nın kitaplarını okumayı çok sevmem. Bu kitabı tatilde deniz kenarında stand açılmıştı oradan aldım. 3-4 saatte bitti. Kafa dağıtmalıktı fakat sonu biraz gereksiz uzatılmıştı. Bir daha okurum dediğim bir kitap değildi. Fakat hiç sevmedim dediğim bir kitapta değildi. Dediğim gibi ben tatilde kafam dağılsın diye okudum.