Kadın ilk gördüğü andan itibaren platonik bir biçimde adama aşık oluyor ve ondan ömrünün sonuna kadar vazgeçmiyor. Kadın resmen bir hayalet gibi adamın etrafında dolanıyor ama adam bunu fark edemiyor. Bir gün adamın evine giriyor ve onun gelmesini bekliyor. Kadın adama doğum günlerinde hediyeler gönderiyor ama adını söylemiyor. Adamda kim olduğunu hiç merak etmiyor. Yine karşılaşıyorlar ama adam kadını hatırlamıyor. En sonunda kadın intihar ediyor. Kadın adamı dünyasının merkezine yerleştiriyor ama adam kadını tanımıyor. Platonik bir aşkın öyküsü.. Mektubun başında tek bir hitap vardır: "Sana, beni asla tanımamış olan sana..." Tavsiye ederim.