·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2023 23:24 Behiç Ak’ın okuduğum üçüncü kitabı. Artık Behiç Ak’ın bu kitapları biz yetişkinlere ders vermek amacıyla yazdığını düşünmeye başlayacağım. Sanal dünyada oluşan sanal kimliklerin, sanal hayatların, mış gibi olmanın önünü ardını kendi üslubuyla bir çocuğun dünyasında anlatıyor yazar. İlk başlarda bu dünyadan ve bu dünyanın kimliklerinden alınan hazzın zamanla “gerçeğe” olan özleme ve “gerçeğin” samimiyetine yenilgisini anlatıyor. Ve bütün bunların yanında tüketim toplumu ve tasarruf toplumu çatışmasını da tatlı tatlı mizah yapıyor. Okuyup bitirdikten sonra üzerinde düşünülmesi gereken bir kitap.