Çok beğendim
Türk yazarların bana kalırsa üstadı kendisidir.
İyi ki okumuşum dediğim bir eser.
Raif efendi geçmişte bu günde ve gelecekte pek çoğumuzun ruhunun ve varlığının temsili olacak..
Umarım sevdiklerinize kavuşursunuz hikayeleriniz yarım kalmaz:)