Selamm
Kısa bir yorum yapicam bugün
İlk kitaba göre daha güzeldi ama genel olarak yorumum aynı oturmayan yerler var kitapta.
3. Kitabı da bitirdim aslında ama onun için belki yorum yapmam. Birazdan 4. Kitaba başlayacağım ama bende serinin son 3 kitabı eksik ve şu an almak gibi bir planım yok o yuzden sıkılmaya başladığımda birakicam seriyi.
Şimdilik bu kadar
Kitaplarla kalın
Hoşçakalınnnn