İki kere okuduğum ve okuduğum andan itibaren Ahmet ile Mehmet'in acısını kalbimde hissettiğim. Derin acıyla sarsıldığım Livaneli'ye bir kez daha hayran olduğum kitabı. Eğer aşka dair yaşanmış ve yarım kalmış duyguları tatmak isterseniz bu kitabı okuyun.