OKUYUNNNNN :)))))
8/10
·184 syf.··
2023 1. kitabı
Selam öncelikle içiniz rahat olsun bu yazıda Spoiler yok:)) Başta cidden herşey çok karışık gelmişti.. Hatta ağacı bir insan sandığım bile oldu ama sayfaları çevirdikçe herşey oturdu ve gerçekten çok güzel bir kitap... gerçekten bazı yerlerinde içim gitti. Ama o kısmı okurken değil. Hikayenin gerçek hikâyeden alıntı olduğunu görünce içim parçalanmıştı... Ama şunu söylemek isterim ki diğer okurların BAZILARI buna çok fazla ağladıklarını, bazıları 2-3 saat ağladıklarını söylüyor tabi kişiden kişiye değişir fakat şahsen benden sadece bir kaç damla gözyaşı döküldü o yüzden o kadar da ağlayacak bir şey olduğunu düşünmüyorum yada ben duygusuzum bilmiyorum... :)) ben bu kitabın 2. Kitabı ve 3. Kitabını da okudum ama o kadar onlardan etkilenmedim. Sonuç olarak bu kitabı okuyun :))))
1000Kitap
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,6bin okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.