Akıcı ve sade dille yazılmış tek oturuşta okunabilecek bir kitap. Konus küçük yaşta ayağında verem hastalığına yakalanan kendisinden 4 yaş büyük bir kıza aşık olmuş yanı sıra aşk acısı çeken 15 yaşında genç bir çocuk... okurken o duygulara girmemi sağlayan ve sağlığıma şükür etmeme sebep olan ayrıca karekterin sabrına hayran bıraktıran bir kitaptı eleştirdiğim bazı şeyler olsa da genel olarak sevdiğim bir kitap