Çok büyük bir hevesle başladığım ama sonradan okumasaydım da olurdu saçma sapan bir şeymiş dediğim bir kitap fakat okuduğumda çok hoşuma giden bazı cümleler vs. olduğundan dolayı yinede okuduğum için pişmanlık duymadım zaten kısa kısa şiirler tarzında yazıldığı için hızlıca okunabilecek bir kitap