Öncelikle selam bu kitabı kime sorsam sevmediğini söylüyor ama ben sevmiştim.. bu kitabı çok önceden İlkokulda okumama rağmen yazanlar hâlâ aklımda... Tüm hikayeler 1-2 sayfa olduğundan beni sıkmamıştı tek sevmediğim yönü tüm hikayelerin konusunun aynı olmasıydı ama bu da normaldi çünkü zaten kitabın adı Eyvah kitap'dı Yani ben sevdim bu kitabı okumanın yaşı yok bence
ben ilkokulda okudum arkadaşlarım ortaokulda okudu bu sizin tercihiniz
Okumak isteyenlere iyi okumalar :))