Bu kitaba çok gülmüştüm. Ana karakter kafasında kurup kızın her hareketinden bir anlam çıkartması ve bunu ciddi, şüphesiz bir şekilde şapşallıkla yapması cidden komikti. Ve genel olarak Türk Edebiyatı romanlarının geçtiği dönemlerin atmosferini yansıtmış. Şahsen çok merak ettiğim bir dönem. Sanırım şişemden cin çıktığında dileyeceğim üç dilekten biri bu dönemde zengince yaşayabilmek olacak.