Bakışlar çok önemlidir. İnsanın derinliğini gözleri ele verir.
Sayfa 50 - Kronik Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
··2 alıntı·
1 +1'leme
·
7,5bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ülviye
Gönderi Sahibi
"Biz sizin gözünüzdeki ifadeyi Türkiye olarak çok seviyoruz," dedim. "Gözlerimin ifadesi mi? Ruhtur o," diye cevap verdi. İşte ben de bunu kastediyorum. Bir Ömür Nasıl Yaşanır?