"Sana, beni hiç tanımamış olan sana..."
Bu kitabı gerçekten bir çırpıda okudum. Gerçekten mükemmel bir kitabtı. Zaten Stefan Zweig'in tüm kitapları mükemmel... Şuanda bende 12 tanesi var ama tüm kitaplarını alacağım diye umuyorum. Kitabı bitirince duvara baka kaldım beni etkilemişti...
Bu fark edilme çabası sonunda olan adam ve tepkisi beni şaşırttı. Yani kelimelerle ifade edemeyeceğim nadir kitaplardan...
Okumalısınız...