Çok güzel kitap ilk bölüm Şeker Portakalını anımsattı ve biraz ağlattı sonrasıysa aktı gitti gerçekten çok güzeldi.
Kitapta kader diye insanların kendini bir şeylere mahkum ettiği dikkat çekiyor çocuğun elinin her an sırtında olması kambur olucağına inandırılmak ve insanların çok yaşamaz bu yaftasına maruz kalması yaşamaya çalışmaması gibi bir çok örnekle yatağa mahkum edilmiş bir çocuk