Kitap konu olarak çok güzel lakin resimlemesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Resimlemesi çok karmaşık yetişkinlerin bile dikkati dağılırken çocukları düşünemiyorum bile. Yardımseverliği, dostluğu, bencil olmamayı çok güzel dille anlatmış yazar. Keşke daha kısa yazsaymış çocuklar kitap dinlerken asla bu kadar uzun metinleri dinlemek istemiyorlar, dikkatleri dağılıyor ve başka şeylerle ilgileniyorlar.