Akıcı ve öğretici
9/10
·236 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
Kitabı beğendim hem de çok beğendim. Hikaye olarak tamam çok basitti ama zaten amaç o değil o basit hikayenin içinde vermek istedikleri ve bilmediğim,yanlış yaptığım, kendimde farketmediğim, halletmeden üstünü örttüğüm,öyle zannettiğim ne çok şey varmış. Dili anlaşılır,anlatımı akıcı. Yalnız baya baya terapiye özendiriyor. Kötü bir sey mi? Değil hatta burada da o sistem olsa ve sorunlarımızı içimize atmak ya da konu komşu arkadaşa anlatıp anlatıp tazelemek ve yerinde saymasını izlemek yerine profesyonel işini bilen insanlarla çözsek..
Psikoloji
Işığın YoluNilüfer Devecigil · Doğan Kitap · 20203,278 okunma
·
157 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.