Puan vermedi·736 syf.····Okunma: 19 Şubat 2023 20:33 Kitabı soluksuz okudum. Yazarın bundan başka iki kitabını da okumuştum daha önce ve onları da beğenmiştim. Bunu da çok ama çok beğendim. Herkesin alıp okumasını tavsiye ederim. Bitirdikten sonra kendimi bir boşlukta hissettim. Tahir ve Güney'e o kadar alıştım ki şuan keşke devamı olsa da okusam diye düşünüyorum.