Timur Harzadın 'ın okuduğum ilk kitabı. Şuan zaten 2 kitabı var. 3. kitabı da yakında çıkacakmış, sanırım 4 martta.
Kitapta ilişkinin nasıl başladığını, süreçleri, bu süreçlerin bize olan etkilerini anlatıyor. Çocuklukta yaşanılan özellikle 0-7 yaş arasında yaşanılan tüm olumlu, olumsuz ve tramvaların ilişkilerimize olan etkilerini, davranışlarımıza olan yansımalarını ve bunlarla nasıl başedebiliriz bunları görüyoruz. Arkadaşlıkla başlayıp boşanma ve yeniden evlenme sürecine kadar uzun bir dönemden geçiyoruz. Doğruyu yanlışı görmemizi sağlayan bir kitap ve bunları nasıl dile getirebiliriz nasıl hayatımızı mahfetmeden süreçlerden doğru şekilde geçebiliriz. Yazar konularda bize rehberlik ediyor.
Kitap dili çok akıcı. O yüzden bıkmadan uzun uzun okutuyor kendini. Tavsiye edebileceğim bir Kişisel Gelişim kitabı. Bu kitapta kendime dair hayatıma dair yaşadıklarıma dair bir çok şey buldum. Farkına vardığım çok şey oldu. Bazı durumlara karşı bakış açım değişti. İletişimimde ve davranışımda değiştirmem gerektiğini düşündüğüm şeylerin farkına vardım. Bu kitap için teşekkür ederim. Umarım daha çok kişi okur, okutur.