Sarah Jio 'nun okuduğum ilk kitabı. Beni derinden etkileyen ve çevremdeki herkesin de okuması için elimden geleni yaptığım bir kitap. Sarah Jio'ya hayranlığım bu kitap sayesinde oldu. Bir çiçek üzerinden böylesine sürükleyici bir kitap var mıdır bilmem. Yeri geldi Flora ile ağladım, yeri geldi Addison ile meraklandım. Çok fazla da uzatmak istemiyorum okuyacak olanları Addison ve Floranın hayatları ile baş başa bırakıyorum kesinlikle bayılacaksınız. Farklı yıllarda gecen bir konuyu tek kitapta çok güzel işlemiş, geçmişin sırrı acaba ney? Neydi bu çiçeği bu kadar büyüleyici kılan.? Kitabı okumuyor adeta yaşıyorsunuz. Ben çok severek okudum herkese tavsiye ederim.