Ufka yolculuğa önceki yıl katılmıştım ve o zaman bu kitabı okumuştum ve bitirmiştim son zamanlarda kitap okurken sıkıldığımı fark etmiştim ve akıcı bir kitabı tekrar okuyarak sıkılmamak için bakarken bu kitaba denk geldim kitap gerçekten çok güzel ve bilgi verici sadece sağlıklı düşünmeyi değil akıcılığıyla beraber çevredeki insanların sorunlarını kitapda bulunduruyor benim için yeri çok daha ayrı olan kitaplardan bir tanesi her yaş grubu okumalı