Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 21 Şubat 2015 00:00 Beni sarsan ve gerçeklikle yüzyüze getiren bir kitaptı. Anlaşılmamanın, insanın kendi dünyasını anlatamamasının ne kadar zor olduğunu hissettim. En sevdiğim alıntıyı da aşağıya bırakıyorum.
"Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir. Şizofrenler, psikopatlar, manyaklar. Yani başkalarından farklı olanlar." s.45