Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor! Yürek sevgiyle nasıl da kaynıyor! Sanki kendi yüreğini alıp bir başkasının yüreğine dökmek istiyorsun,herkesin neşelenmesini, herkesin gülmesini istiyorsun. Mutluluk nasıl da bulaşıcı!
··
145 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Umarım bir gün hepimiz ,bir birimizin mutluluğuyla mutlu oluruz💕
Fatma
Gönderi Sahibi
Umarımm 🤍
Mutluluğumuzu hep bulaştırmak dileğiyle🤍