Fatma
@q_faattma
Takip Et
Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor! Yürek sevgiyle nasıl da kaynıyor! Sanki kendi yüreğini alıp bir başkasının yüreğine dökmek istiyorsun,herkesin neşelenmesini, herkesin gülmesini istiyorsun. Mutluluk nasıl da bulaşıcı!
Kitabı okudu
Beyaz Geceler
Fyodor Dostoyevski
36 beğeni
·
1 paylaşım
·
145 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Duygu
Umarım bir gün hepimiz ,bir birimizin mutluluğuyla mutlu oluruz💕
1
Fatma
Gönderi Sahibi
Umarımm 🤍
Gizle
Nazlı
Mutluluğumuzu hep bulaştırmak dileğiyle🤍
2