Arka kapaktaki yorumlara kanıp (okuduktan sonra ışıkları söndürmek istemeyeceksiniz bilmem ne) vay be sağlam kitap herhalde diye başlamıştım. Resmen dolandırıldım. Kötü. Çok kötü. Kitap akmıyor, hatta akmak bir yana, damlamıyor. İki ayda bitirdim. Keşke almadan önce goodreads puanına baksaymışım.