Kitap soğuğu, çaresizliği ve yanlızlığı okadar iyi anlatıyor ki hikayeleri okurken insan bu duyguları yaşıyor. Bu hikayeleri yazın okunmanızı tavsiye ederim çünkü kışı öyle anlatıyor ki insan üşüyor.
Kitabı okuyunca insan sitrese giriyor bu sebeple tavsiye etmiyorum.