·464 syf.····Okunma: 22 Şubat 2023 12:08 Dürüst olayım kitap en başında beni biraz çıldırtmıştı. Bütün kötü ruhlu insanları nasıl aynı kasabaya toplamışlar aklım almıyordu. Grace'in bu kadar ezik bir karakter, annesinin de süpürgesiz bir cadı olması beni biraz delirtti. Ama sonra.. Burada en büyük taktiri hak eden Jackson'dı bence. O kadar şey yaşayıp yine de kalbinin güzelliğine ulaşması beni çok duygulandırdı. Ayrıca kitabın dili çok akıcıydı. Özellikle son kısmı insana umut aşılıyor ve kendini keşfetme hevesi veriyordu. Umarım yazarın çevrilmeyen diğer kitapları da kısa zamanda dilimize çevrilir.