7/10
·56 syf.··
2023 2. kitabı
Zweig’ın yine iç karartıcı bir hikayesi. Normalde yazarın tarzı gotik ve buhranlı hikayeler şeklinde, evet, ama bu seferki beni ayrı bi rahatsız etti. Belki de Zweig havamda değilken okumuşumdur bilemiyorum ama kitap sonlara doğru rahatsız edici travmatik bir hal alıyor. Yine bir aşırı sevginin nefrete dönüşmesini konu alıyor. Nericede favorilerime girmesede fena bir hikaye değildi, ilginçti denebilir.
O muydu?Stefan Zweig · Can Yayınları · 20236,7bin okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.