Cesur Yeni Dünya ve 1984 gibi kitapları okuduktan sonra büyülendiğimi söyleyemem. Evet merak ederek okudum çünkü severim bu tarzı ama basit bir hikaye hani çerez niyetine kitap denir ya işte öyle.bazı bölümler gereksiz uzatılmış hele son 40 sayfa 5 sayfalık bi bölüm olabilirdi ve o nasıl bir son öyle sırf şok etmek için! Doğrusu tüm çektiklerim bu son için miydi dedirtiyor.