Puan vermedi·330 syf.····Okunma: 22 Şubat 2023 11:35 Steinbeck'in okuduğum ilk kitabı oldu .Akıcı,anlaşılır bir dili var .Konu itibarıyla işçilerin haklarını alamaması sebebiyle greve başvurması ve başların bundan hoşlanmayıp greve izin verilmemesi ve bunun akabininde başlayan kavgayi anlatmakta .Okuması keyifliydi .
Iyi okumalar ..