Evet,fazlasıyla beğendiğim ismine yakışır güzellikte bir eser olmuş.
Yazarın Ahmed Arif'in hayatından kesitler paylaştığı aile,politik ve aşk hayatına dair yaşanmışlıkların yer aldığı akıcı bir kitaptı.
"Okurken devamını okumak için sabırsızlandıran güzellikte.." Yürek İşçisi