Çok beğendim,tavsiye ederim,mutluluğa açılan kapının anahtarı niteliğinde.
Kişisel gelişim kitapları sıralamasında ilk sıralarda yer alıyor benim için..
Ahmet Şerif bey gerçekten bu türün üstadı..
Yoğurtçu parkı etrafında geçen ve o eşrafın anlatıldığı değerli bir kitap.
Yazar yaptığı tasvirlerde gayet başarılı ve bunu çok iyi hissettiriyor.
Geçmişi canlandırdı adeta..
Son zamanlarda okumaktan keyif aldığım en değerli kitaplar arasında favorim diyebilirim.
Son derece sürükleyici ve gerçekçi bir anlatıma sahip.
Kütahya'da bir kafede tesadüfen seçip okuduğum bir kitaptı kısıtlı zamanıma rağmen okuyup bitirmek durumunda kaldım çünkü o denli merak uyandıran hikâyeye sahipti.
Herkese tavsiye ederimm.