23.02.2023 // 19.23
Niye böylesiniz? Boş zamanınız olunca yazarsınız hiç kimsenin önceliği olmadım..neden o kadar mı değersizim ? Ya da birine yazmasam bile sürekli yazılmadı bana neden ? Ben yazmasam siz yazamazmısınız ? Böyle olunca kendimi boktan hissediyorum fazlalıkmış,istenmiyormuşum gibi hissediyorum,yükmüşüm gibi...Yine anladım kı ben yalnızım biri olunca da olmayınca da bir fark yok çünkü artık cidden kimseyi istemiyorum artık fazla aktif falan da olmuycam kafama eserse de kapatcam burayı...Size de mutluluklar dilerim :)
Kendi Sözlerimden
··
136 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Astra☆
Gönderi Sahibi
Doğru ya kimse yazmak zorunda değil herkesin işi gücü var sen kimsin ki öncelik olacaksın...haklılar.
Ben varım ben 😘🌹
Astra☆
Gönderi Sahibi
Coraçao` tamam bitanem muah
ben hep yazarım SÖZ!
Astra☆
Gönderi Sahibi
@nisa_army sjsksmdmd