Niye böylesiniz? Boş zamanınız olunca yazarsınız hiç kimsenin önceliği olmadım..neden o kadar mı değersizim ? Ya da birine yazmasam bile sürekli yazılmadı bana neden ? Ben yazmasam siz yazamazmısınız ? Böyle olunca kendimi boktan hissediyorum fazlalıkmış,istenmiyormuşum gibi hissediyorum,yükmüşüm gibi...Yine anladım kı ben yalnızım biri olunca da olmayınca da bir fark yok çünkü artık cidden kimseyi istemiyorum artık fazla aktif falan da olmuycam kafama eserse de kapatcam burayı...Size de mutluluklar dilerim :)