Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 23 Şubat 2023 22:00 Bir günde bitebilecek bir kitap. Maalesef ülkemizde yaşanan bu acı olaylardan dolayı kitabı yarıda bıraktım. Daha doğrusu kitap okumayı unuttum. Bu pek olmaz..
Kitaba gelirsek Vasconcelos yine çok güzel bir iş çıkarmış. Zeze'ye hayranım. Bir "Şeker Portakalı" tadı vermedi ama yinede çok güzel, okunması gereken bir kitap Yaban Muzu.
Bu kitaptaki adamım Grego. Grego'nun sadakati, sevgisi, fedakarlığı... Kitabın asıl merak uyandıran bölümü sonu. Kitap bittiğinden beri düşünüyorum "Acaba Joel'e ne oldu" diye.
İnsanoğlu tarihin her döneminde her coğrafyada aynı. Aç gözlü ve acımasız. Acımasız adamların kitabı...
Okumayada ayrılan zamana da değer...