·256 syf.····Okunma: 24 Şubat 2023 22:55 Bu kitap ilk çıktığı zamanlar ilkokula gidiyordum ve o yaşıma rağmen okuduğumda beni derinden etkilemişti. Herkesin engelli bireylere karşı ne kadar on yargılı olduğu ve onların nasıl hissettigini anlamamız için onerimdir bu kitabı okuyun. Bir insan sırf tekerlekli sandalyede ve konuşamıyorsa beyinsiz ya da geri zekalı değildir bu düşünceyi savunanlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim tabii ki. Her yönden melody'nin yaşadıkları ve müthiş zekasıyla her şeyin üstesinden gelmesi beni çok mutlu etti. Kitabın sonu biraz üzücü bitti tabii ama okurken gerçekten çok keyif aldım. Kitaba yeniden başlamanın en büyük sebebi geçen sen çıkan 2. Kitabı olan içindeki melodiydi. Bunca sene aradan sonra nasıl bir iş çıkmış gerçekten merak ediyorum.