Okumaktan sıkılmayacağım kitapların başında geliyor. İlk okuduğum zamanlar böyle kalın kitap olarak okuduğum ve okumaya cesaret ettiğim ilk kitaplardan biri. Okumaya başlamadan nasıl biter diye düşünürken kendimi bir anda kahramanların yerinde buldum ve sanki kitabı ben yaşıyorum ben dizayn ediyorum gibi hissettim. Uzun süren bir film gibiydi benim için. Okumayanlara şiddetle tavsiye ederim