Puan vermedi·208 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Kitabı bana rehberlik hocam tavsiye etmişti. Sayesinde bir kitapta kendimi buldum. Okurken boşluğa dalıp gittiğimde oldu. Ağlarken kendimi bulduğum da oldu . Bir şeyi farkettim meğerse çoğu şey bizim elimizdeymiş ve biz bu elimizdekilerin farkına bir türlü varamıyoruz . Başımıza gelen kötü olaylar ve travmatik anılar bize resmen bir dağ gibi engel oluyor geleceğimize. Çocukluğu şiddetle geçmiş biri mesela geleceğini oluştururken ve planlarken hep korkar çünkü zamanında en sevdiği kişilerden şiddet görmüştür . Ama bir süre sonra aslında baş edebiliyormuşuz meğer . Ben bu kitaptan çok şey öğrendim. Tek seansta psikolojinizi diriltiyor gibi etkisi var . Denemenizi öneririm
1K
Pembe Fili DüşünmeZeynep Selvili · İnkılap Kitabevi · 202411,6bin okunma
··
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.