Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 31 Ocak 2023 20:59 Daha 17 yaşındayım ama gülseren budayıcıoğlunun kitaplarına bayılıyorum. Ama altını çizerek belirtmek istiyorum kitaplarına, dizilerine değil. Kitaplarından uyarlanan dizileri yüzden kitaplarına çok önyargıyla yaklaşılıyor ve bence haklılar. Bu kitaptan önce yazarın 4 kitabini ayıla bayıla okumama rağmen camdaki kızın dizisi öyle iğrendirdi ki beni kitabı okumak istemedim ama hayal kırıklığına uğramayacağımi hissederken okudum iyiki de dizinin etkisinde kalmamışım. Gülseren budayıcıoğlu okurken çok tatlı bir huzur yayılır benim içime hayatta çok pozitif bakıyor ve anlatımı aşırı güzel. Önyargılarınızı kırın ve bir yerden okumaya başlayın pişman olmayacaksınız.