10/10
·647 syf.··
Beğendi
·
2017 61. kitabı
İlk defa sonraki kitabın henüz çevrilmemiş olmasını iyi bişey olarak gördüğüm bir kitap okudum. Çünkü sindirmek için biraz zamana ihtiyacım var sanırım. Kitabı bitirirken resmen elim ayağım titriyodu ve hala sakinleşebilmiş değilim. Demek istediğim yok böyle bir kitap ya. En azından benim için. Resmen aşık oldum. Sonraki kitap çıkana kadar kitabı iyice sindirmem lazım. Ama anlatamıyorum bile. O kadar güzeldi ki.
Sis ve Öfke SarayıSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20204,681 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.