Terapi tadında bir roman
9/10
·416 syf.··
2023 36. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2023 23:12
Tek nefeste okuduğum nadir kitaplardan biri, çok kaliteli bir şekilde önemli psikolojik sorunları sıkmayacak tarzda ortaya koymuş yazar. Tatlı ve akıcı bir dili olma yanı sıra her sıkılacağınız anda sizi şaşırtarak taze bir kan pompalayıp yeni bir merak içinde bırakan bir hikaye örgüsü.. Affedememe, öfkesini kontrol edememe, aşık olma, çaresizlik terk edilmişlik gibi çok güzel anlaşabilmesi lazım gelen ve birçok ortak noktası bulunan hem çok yakın hem de çok uzak hisseden bir çiftin yaşadıkları bu gibi hissiyatların ve birbirinin keşfetme şevki ve hayal kırıklığının verdiği zıt duyguların yön verdiği bir ilişkiye şahit oluyoruz.. hem kadının hem erkeğin penceresinden bir çok iç hissiyata tanık olmak insanı hem heyecanlandırıyor hem de kendi hayatında daha dikkatli olmasının şuurunu veren ikna edici yönü de güçlü olan bir romandır.. Evlilik, güven, aşk, sevgi ve benzeri hissiyatın nimet iken ne kadar hassas yapılara sahip oldukları ve nasıl her an yıkılabileceğini ve hayatımıza mutluluk ve huzur katacağı yerde nasıl zehir edebileceğini çok güzel tasvir edip yaşatıyor okuyucularına özellikle tam yerinde ve makul diyaloglarla daha güzel bir seviyeye taşımış yazar.. Çok tavsiye ederim.. (Şahsen çok istifade ettiğim bir kitap, keşke hayatımda bazı hadiseleri yaşamadan okuyabilseydim, duygu kontrolü ve olaylara doğru açıdan bakabilme fırsatım olurdu belki, zaman zaman duygulanıp Nevra'nın yaşadığı birçok hissiyatına hemhal olup Ah çekip roman okuduğumu unutup sanki arkadaşım gibi seslenmek isterdim "ben seni çok iyi anlıyorum" sen çok iyi bir insansın benim gibi yıkılma en azından ideal dünyada bunu görmeyi arzu ettim her diyalogda ona daha çok empati kurup bütün samimiyetimle destek olmak istiyordum ve kurduğu her bir cümle içimde aylardır söndüremediğim bir ateşe su serpiyor bana sen de sabret Allah sana yardımcı olacak der gibi bütün düştüğü çaresizlik, yalnızlık ve yıkılmışlığa rağmen bu şuuru bu hayali karakter bana kazandıracağına inanamıyorum ama kitap okumanın büyüsü bu olsa gerek kalbinden geçeni okuyup anlaşılmadığını hissettiğin anda herkes sana karşı duvarlar ördüğü ve kelimelerin boğazında düğümlendiği sırada nefes alacağın bir pencere kalıyordu bu karanlık dünyada.. elhamdülillah Neslihan kardeşim benden belki yaşça küçüksün ama yazınla çok olgun ve şuurlusun ki kalbime öyle dokundun ve teselli verdin ki tarif edemem. Allah senden ebeden razı olsun )
Okyanusun AleviNeslihan Kalaycı · Çınaraltı Yayıncılık · 2023246 okunma
·
349 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.